Toooorsdag

Mycket som tusan har vi att göra i skolan nu!! Litteraturstudie, seminarier, studieuppgifter och en hemtenta snart. Phew....

Igår satte jag i hop min nya säng och shiiiiit va skön den är!! Jag sov som en drottning hela natten. Dels är den större än min förra men det är också en riktig, äkta säng, vilken den förra inte var. En liten skumgummimadrass hade jag bara i den. Så himla skönt med en riktig säng.

Idag var vi i skolan och förberedde oss inför seminariet imorrn. Agnes C hade tagit med Carmex till alla oss. Jag är helt kär i min. Amerikanskt läppglans som man får världens mjukaste läppar av. Körsbärssmak också, mmmm.

Nu sitter jag här och mumsar på en linssoppa som jag har gjort helt själv!!!! Jag är såå jäkla stolt. Supergod är den. Det är den första soppan som jag nåogonsin har gjort. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback