Ledig dag!

Idag var det min försa lediga dag på hundra år känns det som. Jag tog sovmorgon till kolckan 10. Låg och drog mig lite i sängen och gick sen upp och gjorde en frukost med två ägg och yoghurt. Runt halv ett gick jag ut och la mig i solen på en filt. Superhärligt väder har det varit hela dagen. Jag låg bredvid Hannas filt i typ tre timmar men sen kom hon tillslut så då låg vi och pratade och solade. Runt fyra-fem gick vi in. Jag lagade en underbar tofisk sallad, mums!! Det var länge sen jag åt det. Nu sitter jag här och smälter maten, tänkte gå upp till löparbanan och springa om en halvtimme ungefär. Fick reda på att banan är 400m lång idag. Helt okej runda om man springer i ca 45 minuter.


Grym låt!! Inte säker på om det är rätt video dock men..lyssna och shakea!!
Nicole Scherzinger - Puakenikeni





Kommentarer
Postat av: sofir

haha oj hörrö, men igår sprang jag 800 m en gång, 60 m två gånger, hoppade längdhopp 3 ggr, och kastade kula 2 ggr! slå den du! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback