Påskharen

Jag är tillbaka i Örebroo. Jag började dagen med att gå upp runt sju för att gå och skriva en tenta klockan åtta. Jag hoppas hoppas hoppas att jag klarade den nu. Frågorna var typ helt omgjorda och annorlunda så det var lite tricky. En ny härlig tenta väntar nästa vecka.

Ikväll är det final i Lets Dance. Jag vill nog ut ikväll kanske, eller i alla fall göra nåt roligt. Ett litet problem dock: jag har inga pengar på min mobil så jag kan inte ringa någon.
"Inga pengar" är typ mitt livsmotto känns det som. Men snart blir det ändring på det!

Påsken var rätt trevlig måste jag säga. Jag åt. Godis och mat.
Årets påskhändelse 08: Jag la in sillen!! Jag. Är. Grym.
Jag fick en kjol, skorta/blus och skor av mamma i påskpresent ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback