Kväller

Det blir en lugn kväll. Och en lugn helg med för den delen. Melodifestivalen imorrn. En utförlig rapport kommer förhoppningsvis att skrivas av mig någon gång under morgondagen.

Jag har ju tenta kl 08 imorrn. Farmakologi, en massa poäng är den värd. Jag hoppas på det bästa men för tillfället så känns allt som småsaker. Jag är glad att jag får leva och finnas på denna jord och att jag är en människa som hela tiden utvecklas. Det känns viktigare än massa stress och annat.

Vad har då en fredagkväll hemma i krypinet att bjuda på? Lets Dance går på fredagar va? Jag ska nog ta en sväng till Ica och köpa lite choklad för mina sista 5 kronor eller nåt haha.

Oooh, jag fick rekord på Spindelharpan häromdan! Jag har inte spelat det på huuuur länge som helst och helt plötsligt har jag gått och blivit Spindelharpsmästare! Bara sådär.

Happy Friday ♥

En doft att älska

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback