Jag är grym !!

Idag var det världens finaste väder igen!! Sandra och jag gick till Akademibokhandeln för att fixa böcker till hemtentan men dom hade inte en enda bok haha. Vi gick till bibblo och letade lite artiklar. Vi skrev ut två var.
Sen drog vi till Tybble Town, la oss på gräset och började plugga. Jag har gjort klart fråga 3 vilket är en liten bit på väg i alla fall.
Jag kände mig asstressad hela dagen men på kvällen gick jag till Ica och köpte mat. Jag lagade lövbiff med ruccolasallad. Så sjukt gott!! Efter det blev jag på jättebra humör så då cyklade jag till löparbanan och sprang 16 varv, vilket är 6,4 km!! Det ni!!! Det var så himla skönt i luften när jag sprang sådär runt tjugo i nio så det kändes som om jag kunde springa för alltid!
Nu är jag trött i kropp och själ. Imorrn ska jag upp tidigt för att göra klart hemtentan. Jag har nästan alla böcker. Har som tur är fått låna av Hanna. Om det går hyfsat snabbt imorrn att bli klar så är det Björnstugan på kvällen som gäller!!
Gonatt alla och dröm söta drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback