Shopping!

Idag har jag shoppat!! Jag är överlycklig hehe. Adlen och jag drog en sväng på stan i snö/slaskvädret. Jag fick anstränga mig för att inte pröva nåt som jag gillade. Det fanns rätt mycket fint på Gina faktiskt... När vi var klara på stan tog vi bussen till ÖB och hittade massa roliga saker för billigt pris. ÖB är underskattat! Mer ÖB!! Jag handlade bomull, tejp, ketchup och andra bra saker. En full plastkasse blev det därifrån.
Efter ÖB gick vi vidare till Coop för att handla maaaat. En hel papperskasse med diverse grönsaker och frysmat och annat blev det därifrån. Det var några saker som jag glömde att handla men det kan jag ta på Ica senare i veckan.

Duntäcket var förresten helt ljuvligt att sova under. Ville inte kliva upp ur sängen imorse =).

image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback