Gott nytt år blogg

En liten snabb update för att bara visa att jag är alive and kicking liksom. Det har varit lite dåligt med bloggandet på sistonem men nu känner jag mig peppad inför en ny bloggsäsong :). Om en eller två dar bär det av till den kära studieorten Örebro igen. Den stora frågan är hur jag ska lyckas frakta med mig alla saker. Tog med mig massvis med onödiga kläder som jag aldrig använder (som vanligt) plus julklappar och födelsedagspresenter. Hm ja..det ska bli spännande att se hur det går. Jag saknar folket i Örebro nu. Känns som att det är dags att åka tillbaka och styra upp allt nu. Inte en dag för tidigt!

Bjuder på en nyårsbild. Kass skärpa, men vad gör väl det :)

image137

XXX

Kommentarer
Postat av: Sara

söt bild !

/Sara

Postat av: Adlen

på tiden min kärlek!

2008-01-18 @ 07:54:57
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Sara

=)
Är inne på min andra termin nu, så det är väldigt nytt för mig. Spännande, men helt klart en jätte utmaning.

ha en jätte bra Fredag =)

/Kram Sara

2008-01-18 @ 14:47:24
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback