Back in PennyBridge

Jag är tillbaks! HAH. Dayyyymn va tung väskan va att släpa upp och ner för trappor, in i tåget, genom folk, av från tåget, på bussen, från bussen. Baaah. Armvärk! Hursomhelst, jag lyckades få hem väskan och mig i det skick vi lämnade Stockholm.

Det första jag gjorde när jag kom till min lilla lägenhet var att öppna väskan och packa upp och bädda med mitt underbara, nya ♥duntäcke och nya lakan som jag fick i julklapp. Ljuvlig känsla att krypa ner under täcket!! Packade upp lite kläder och böcker och såklart mina PARFYMER! Jag fick ♥Burberry London♥ i julklapp och ♥Miracle Forever♥ i födelsedagspresent! Jag älskar parfymer, dofter, känslor. Aaaah.

Lite senare på eftermiddagen gick jag hem till min Alexandranoviska Adlen som jag inte träffat på en månad! Vi åt och pratade och mysade så som två goda vänner gör efter att inte ha setts på ett tag. Och så fick jag preseeeenter!! Fina armband och parfym och DiorKiss och sjal och och och och....Så mkt fint så jag blev aldeles glad i hjärtat över att hon tänkt på mig på andra sidan jordklotet.

Imorrn blir det nog en sväng till skolan för att styra upp lite saker. Dammsugning vore inte helt fel det heller. Det var ju mer än en månad sen så det behövs.

Nu ska jag krypa ner under mitt mystäcke :)

Gonatt



Mitt vackra armband!

Min parfym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback