Tjaaa snygging

Idag har jag gjort grejer asså, oj oj oj! Jag gick upp runt halv tio, helt självväckt. Mamma skulle ringa och väcka mig men hon glömde så jag fick vakna själv. Jag låg och kollade lite på tv, Malou och nåt annat. Sen gick jag upp och dschade, fixade frukost oh satte mig och pluggade!! Juste :). Liten paus blev det för att äta lunch. Hade en minportion med fisk kvar från igår, mums! Sen blev det inte så mycket gjort på ett tag efter det. Runt 3-tiden gick jag till skolan för att ta itu med läkemedelsberäkningen som gick rätt bra faktiskt. Men det var boooring.

Ikväll blir det utgång förhoppningsvis om Hanna Banana svarar i sin telefon nån gång!! Suuuuck. Annars får jag väl dricka lite vin och festa för mig själv. Resten av folket är ju typ upptagna med sina män eller så var dom ute igår...Ja ja vad är väl en bal på slottet.

Har pyttipanna på G på spisen som kommer brännas om jag inte går och kollar den snart.
Cyaaaaa XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback