Sthlm

Efter en halvgalen vecka, med Belly bland annat, lämnade jag staden Örebro bakom mig för att åka till Stockholm. Mamma kom och hämtade mig och vi passade på att sätta upp min gardinstång som hade ramlat ner för hundra år sen. På vägen stannade vi såklart i Hummelsta, Enköping. Världens största godisbutik, mmmmums.

På lördagkvällen kollade vi på melodifestiveln. Jag gillade Therese Andresson bäst. Näst bäst Bwo's låt. Bwo och Frida gick till Globen och Therese till Andra Chansen.

Igår träffade vi mormor och Igge och åt lax tillsammans med henne. Trevligt, trevligt.

Idag skiner solen som bara den. Jag har ringt massa samtal idag och strax ska jag til Täby Centrum för att göra lite ärenden och kika runt lite. Förhoppningsvis får jag jobba mycket den här veckan, Jag har skrivit upp at dom kan ringa mig varje dag så Riiiiing för tusan.

Jag ska försöka få tillbaka min rosa jacka från Zandra också. Har inte sett den sen i höstas typ...

Nu ska jag skynda mig till Täby!

Lateeeeer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback