Skor

Jepp! Jag fick ett par aldeles nya, fina skor av min Mami idag! En lite för tidigt påskpresent kanske ? Vi åkte till Kista Centrum och kollade runt lite allmänt i olika affärer. Vi hade inte tänkt att köpa nåt egentligen. Skorna hittade vi på Wedins, första gången jag har köpt något därifrån faktiskt. Hur söta som helst, mörkbruna, mockasin-aktiga. Perfekt att ha i vår. Skor är något jag inte kan ha för mycket av, precis som parfymer :):).

Imorrn ska jag up tidigt och jobba igen. Börjar sju som idag, Imorrn blir det cykel till jobbet. det tar för lång tid att gå. 45 minuter om inte mer. Det regnade imorse också. Hoppas att det inte gör det imorrn.

Nu ska jag kolla lite på tv sen sooova.
Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback