Nattblogg

Nattligt blogginlägg! Tänkte skriva några rader innan jag kryper ner under mitt underbara täcke och intar min skönhetssömn. Idag har varit en lugn dag. Mamma ringde runt 9-tiden och jag gick upp runt 10. Fixade frukost och chillade allmänt. Kollade på Malou igen, haha. Rätt bra program om det inte finns nåt annat att titta på :).

Jag lagade pasta Carbonara på eftermiddan. Mums. Det blev en stor matlåda kvar som kommer räcka till lunch och eventuell fyllemat imorrn. Fina grejer.

På kvällen gick jag till Adlen och åt linssoppa och snacka skiiit.

Imorrn är det partaj som gäller efter en dags pluggande och annat duktigt!!

Måns Zelmerlöw - Brother, oh brother = Rätt skön låt :)

Nu ska jag soooova!

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback