Fett med Tiiiiiisdag

Idag är det Fettisdagen, eller Semmeldagen!! Men här blir det inga semlor inte. Jag gillar iofs det men det godaste är ju helt klart att köpa egna grejer och göra själv. Det är för mycket grädde och sånt i dom man köper. Nej, det blev en sväng till Ica istället och handlade lite andra nödvändiga saker. Jag ska göra lasagne lite senare i veckan tänkte jag. Idag lagade jag crispies med potatismos och sallad. Rikitigt gott. En choklad med nonstop i råkade smita med också. Dom är ju sååå goda, mums!

När jag kom hem hade jag fått en massa post upptäckte jag. Det visade sig att min mamma♥ hade skickat godis till mig, haha.

Nu ska jag kolla på 2900 Happiness på 3an. Helt ok serie.

Imorrn blir det till skolan och bibblan igen och försöka plugga lite.

Jon den jäkeln skickade en film på mig från i fredags där jag dansar och ser astöntig ut, hehe.

Sist men in minst:

♥ Grattis Freddiebabydarlinghunnypiiiiiiiiieeeee!! ♥

Min Freddie baby fyller 22 år idag och det gör även hans twin Roberrrrto. Ett stort grattis till er båda. Många kramar och kyssar på all möjliga ställen. Mummms!


image154


image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback