Jag har en lasagne i ugnen

Jajjamänsan! Gott gott.

Igår var vi på stan på dagen med Sandra innan hon åkte hem till Fagersta för att sedan åka till Kreta i en vecka. Lite avundsjuk är jag men hon är verkligen värd att komma iväg på semester en vecka. Jag fick äntligen pengar igår efter att inte ha haft ett öre på ett år nästan. Så hima skönt att kunna handla mat och lite roliga saker igen nu. Jag köpte en rosa klänning och ett linne på Gina Tricot.

Vi åkte hem runt fyra och började göra oss i ordning. Hanna kom hem till mig runt sex och för en gångs skull var jag klar när hon kom. Jah brukar ju nästan alltid ta hundra år på mig att välja kläder och fixa mig. Vi lyssnade på några techno låtar hehe. Sen gick vi till Adlen och hängde där med Chippen, Dolly och Dollys kompis. Supertrevligt var det. Runt åtta kom Sofie, Camilla, Moa och Bella. Mycket folk blev det. Efter ett tag gic vi till Kåren och fick stå i kö ett tag. Löningshelg så det var många som var ute. När vi väl kom i var det jättekul. Det blev en lyckad kväll.

Veckan i övrigt har varit asmysig. Vi har solat nästan varje dag när vi har varit lediga från föreläsningar och uppgifter. Häromdan låg vi ute i bikini, så varmt var det. Jag är så himla glad att våren äntligen har kommit!! Sol, värme, grillning...det kan inte bli mycket bättre.

Ikväll blir det antingen hemmakväll eller så går jag ut med Elin och Sara. Jag är lite sugen på att bara va hemma och ta det lugnt men Elin försöker tjata med mig så jag får se hur det blir.

Nu ska jag gå och kolla till min lasagne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback