Cashemere maffia ikväll

Lååång dag i skolan var det idag. Tur att Sandy och Hanna var där iaf. Det blir liksom lite väl tråkigt att sitta själv hela dan.
Halva dagen har det regnat och varit kallt men nu är det sol och varmt.
Det känns som det är mycket på gång nu. Jag har fem miljoner datum i huvudet. Jag måste köpa en ny kalender så jag kan skriva ner allt.
Hanna och jag pratade lite om Valborg idag. Då är det fest för hela slanten!

Helgen var relativt lugn. Sandra var hos mig på fredagen och vi gick till kåren. Rätt mycket folk var det men vi var där typ 45 minuter bara för vi kom iväg sent som vanligt hehe.

Hittade det här klippet på youtube. En stor kör som sjunger "Stand by me". Så himla bra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh måste kolla på Casmere Mafia någon gång! Har missat varenda avsnitt nu. Ska försöka komma ihåg ikväll, tack för påminnelsen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback