Prayer for the weekend

Det har varit en lugn vecka på festfronten. Förra veckan blev det utgång tisdag, onsdag, fredag och lördag. Vi hade riktigt roligt men det har varit skönt att ta det lugnt den här veckan. Jag har tränat massa tillsammans med Hanna och lite med Jon. Det känns superskönt att ha kommit igång och jag och Hanna har lagt upp lite paner hur vi ska komma i form hehe.

Ikväll blir det korrefest för hela slanten. Först ska vi i korridoren laga mat och äta tillsammans och sen kommer det (förhoppningsvis) massa trevligt folk för att festa med oss. Vem vet, kanske blir det en sväng till kåren efteråt. Jag känner mig riktigt laddad och ser fram emot helgen.
Imorrn ska jag gå upp riktigt tidigt för att åka till mitt kära Stockholm. Min papi ringde mig idag och sa att han skulle hälsa på imorrn, ojoj...Men det blir roligt.

Massa saker händer i helgen med andra ord.

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback