Vårkänslor

V?rk?nslor

Jag tror att jag börjar få vårkänslor!
Snön smälter och gräsets gröna strån letar sig fram under det kylande vita täcket. Den älskade solen har synts till en del och jag hoppas att det blir mer av det! Det är ju helt underbart när vårsolen börjar värma upp allt och alla efter den mörka, kalla vintern. Blommorna slår ut, fåglarna börjar kvittra och man blir helt glad i kropen

Lite uppdateringar sen jag skrev sist:
Förra måndan kom min syster och va här med mig hela veckan. Vi lagade tacos, gick på bio, var på stan och massa annat. Det var kul. På fredagen åkte vi med mamma hem till Stockholm över helgen. Skönt att komma tillbaka dit ett par dagar.

Angående katten så börjar det gå lite bättre. Hon har börjat äta lite mer på dagarna istället för bara på natten och hon är inte lika tillbakadragen. Hoppas att hon blir lite mer framåt och lekfull snart

Det var allt för den här gången.

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback