Text

image32






image33


Jaha gott folk, då var jag back in buissness igen då. MYcket, mycket som har hänt senaste tiden. Har som sagt gått igenom lite Britney stuff men det är över och förbi nu hoppas jag!

På skolfronten är det praktisk träning på KTC som gäller för. Sätta syrgas, mäta blodtryck och allt vad det är. Sen närmar sig ju praktiken med stromsteg också. 5 veckor hemma i Stockholm blir det. Känns både roligt men lite tråkigt att vara ifrån alla i Örebro så länge också. Tänkte häromdan på vad otroligt snabbt det här året har gått. Känns inte alls längesen som vi var rädda små nollor som sprang omkring och gjorde diverse lära-känna-lekar. Och nu har vi snart gjort 1/3 av utbildningen.

Annars så lyser solen och temperaturerna tiger sakta men säkert. Mycket trevlig tycker jag! När det är sånt här väder blir jag så sugen på att sitta ute och fika eller grilla eller bara sitta och prata.

Igår gick jag en timmes powerwalk på eftermiddan och på kvällen var jag med Elin och Moa. Dom gick senare till kåren och jag gick hem och kollade på Let's Dance och tryckte i mig ett helt paket vindruvor med glass.
Idag var vi i stan och åt lite pizza och njöt av vädret.
Ikväll är det kåren som gäller men först ska vi till Malin och jag är sen som vanligt! Måste skynda mig nu.

Later y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback