Powerwalk

170054-31
170054-30



Bilderna togs igår med min kära mobilkamera när jag var ute på en eftermiddags-powerwalk. Ja, jafg vet jag tjatar om mina powerwalks men det är helt underbart och min nya grej. Jag rekomenderar alla att gå ut ca 45 minuter i vårvädret. Man blir glad i både kropp och själ.
Idag var jag ute med Moa och gick och hon visade mig massa stigar runtom i the Brickback. Det var jättehärligt väder och solen strålade. Lite blåsigt bara men det är väl till.

Hade egentligen tänkt att åka hem till Stockholm idag men det blir nog imorrn istället. Vi tänkte nämligen dra til Babar ikväll!

En annan sak jag kan rekommendera är fullkorns-cous cous, bulgur och kidney bönor. Mina inköp från gårdagen. Hade cous cous till min köttfärsgryta eller vad man ska kalla det och det var jättegott. Blev massa över så jag tänkte hugga in på den nu.
 Later y'all

p.s. Om det är några stavfel är det för mina händer är så stela och frusna från promenanden. Använd vantar!
p.s.2 Ja vet, bilden är lite mobbad men jag ville att man skulle kunna se hur lycklig man blir av att va ute i solen =)
d.s.

Kommentarer
Postat av: fredrik

va grymt söt du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback