Mello och annat

170054-26

*Sonja var helt klart bäst i melodifestivalens tredje deltävling. Lite synd att det var en ballad, hade gärna velat ha en lite mer up-tempo låt men med Sonjas grymma röst och utsrålning var saken biff =)
*Nanne var väl okej men inte mer än så. En mycket blek kopia av Håll om mig. Men Nanne är ju alltid Nanne...
*Måns var ju söt som vanligt och låten okej.
*Pinsammast var ändå att Sebastian gick dirket til finalen. Jag gillar egentligen honom men låten var vidrig och kläderna ännu vidrigare.

---------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag äntligen fått hit min katt Nina. Hon var lite skygg och rädd i början men nu börjar hon komma fram och gosa lite mer. Hon hårar som tusan men är jättevacker med svart päls och stora gula ögon.


Till sist måste jag säga: Stackars lilla Brittan Spears! Hon verkar ju inte må bra någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback