Update



Först lite ego:

1. Jag med mobbad pose men grymmaste glasögonen ever
2. På tunnelbanan
3. I Kungshallen
4. På Dovas


Då var jag tillbaka i den kungliga hufvudstaden ännu en gång då. Det har blivit och kommer bli mycket åkande fram och tillbaka på sistone.
Jag började min praktik i måndags. Riktig kul måste jag säga. På onsdagen var jag tvungen att åka till Örebro för att fixa lite skolgrejer. Innan jag åkte gick Hammid och jag till en sushibuffé och jag fick lära mig att äta sushi. Vi kollade in nya Souk också, dvs gamla Debenhams. Det fanns asmycket coola grejer, allt från smink, till skor kläder och mycken. Efter det hoppade jag på tåget till pennybridge dåra. Mötte min Adlen och vi drog till Sandy Bell hotel en sväng och sippade lite vin. Sen rullade det hemåt i ett riktigt konstverk till bil med vit färg och röd dörr.
På torsdagen var jag en sväng i skolan och sen stan med Em. Igår tog jag tåget tillbaka och mötte Micke i stan. Vi gick till Kungshallen och åt libanesisk grillmat. Mums. Sen gick vi till Dovas och drack cider och öl. Efter ett tag kom Rickard och några tjejer. Vi satt och snackade en stund och hade allmänt trevligt. Jag åkte hem runt tolv eftersom jag ska ha praktik idag.

Hm, ja det var väl ungefär det som har hänt dom senaste dagarna, lite snabbt berättat sådär. Angående valborg måste jag säga att jag är väldigt kluven. Vet inte om jag ska stanna kvar i Sthlm eller om jag ska till Örebro. Svåra beslut det där. Det återstår att se vad som händer.

XLaterX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback