Sommartider hej!



Mina vårbilder:
1. Vackra krokusar i Örebro
2. En ankflicka och en ankpojke vid viggbyholms båtklubb, sthlm
3. Fler vackra krokusar i Örebro
4. Ankorna myser



Sommaren närmar sig med stormsteg. Vädret är underbart och ger mig inspiration till att bli on top of the world. Inte lätt när slantarna inte är alltför många dock...Men jag vill iaf göra en massa roliga saker. Till exempel åkatill New York, Californien, Paris m.m. Så vill jag grilla och åka ut i skärgården också. Och så vill jag sitta i Kungsan, äta mjukglass och bara titta på folk.

     

I helgen var jag i Stockholm. Gick och såg Lena+Orup på lördagen. Kan rekommendera den showen- grymt bra! Lena är och kommer alltid vara underbar.
På kvällen var det dags för inföyttningsfest hos Helena på Odenplan. Hon hae jättefin lägenhet och jag träffade en massa vänner som jag inte sett sen studenten. Bland annat Ingela vilket var väldigt roligt.

Idag var adde och jag på KTC och larvade oss med berit. Nu ska vi väl ut i solen och njuta =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback