Listtjafs

10 favoriter:
Färg: Svart, rosa, vit, beige, brun
Mat: Gillar det mesta men thaiwok, kött och grillat smakar extra bra
Musik: rock, schlager, rnb, reggaeton
Film: Kill Bill..men det finns många fler jag gillar!
Bok: Vet inte favoroten så jag säger senaste lästa boken : Jenny S av Denise Rudberg
Sport: helst inte
Årstid: Sommar ♥ men också våren
Veckodag: fre, lör, sön
Glassmak: pralines&cream, dulce de leche och vanilj
Tid på dygnet: Dagen

9 för tillfället:
Humör: Chill
Smak: Röda extra
Kläder: Svarta leggings, beige klänning, vit tröja
Bakgrund: Dämpad
Nagellack: Genomskinligt
Tid: 19:42
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Stökigheten

8 första:
Bästa vän: Renja
Screen name: Andreita
Husdjur: Fiskar
Piercing: I öronen
Förälskelse: Jakob
Musik: Carola, Roxette och Ace of Base
Bil: Mammas suzuki
Kyss: italienaren

7 senaste:
Cigarett: Lääänge sen
Mat: Marsglass? Annars pasta
Dryck: Vatten
Biltur: Med mamma till Centralen
Kyss: Oj då...ja på Babar kanske..blää
Spelad låt: Loca - Ana Barbara
TV-program: I mördarens spår

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nja, ba hånglat
Brutit mot lagen: Hm..ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Hahah ja

5 nej tack:
Kläder: Lajvar-kläder
Mat: Kroppkakor
Musik: Metal/synth tjafs
Dryck: Jägermaeister
Personlighetsdrag: offer

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Packade upp väska
Du kan höra just nu: Musik och datatangenterna
Du inte kan leva utan: Vill inte begränsa mig så materiellt men ok parfym då
Du gör när du har tråkigt: Data, tv, laga mat, handla, ringer nån, dansar, sjunger, lyssnar på musik osv

3 personer:
Du kan berätta allt för: Natalia, Camilla, Adlen
Du tycker om: Mamma, Oscar, Sofia
Du inte gillar: ingen hoppas jag

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: vår

1 önskan: En wunderschön man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback